Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 147/156/ГТ, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Колеги, ако реша да си махна катализатора на колата и сложа резонаторна тръба, трябва ли след това да се бута нещо по софтуеъра на колата или сиуацията слагаш и тва е? Става дума за 156 2.0тс 99г.


    Comment


    • Нищо не трябва да правиш след това.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • Взимаи един ключ, отвиваш катализатора.
        Изкъртваш му карантиите, много е важно да изкъртиш и тела, да не ти дрънка не за друго.
        Връщаш го обратно и го ползваш като гърне, хем ще изкара повече време от кое да е магазинско гърне, хем стои корубата за парлама.

        Comment


        • Не е добра идея това, от личен опит го казвам.
          Появяват се едни странни резонанси(бучене) в определени обороти, които са дразнещи.
          С резонатор или проходно гърне е по-правилно.
          156 2.0TS

          Comment


          • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
            Не е добра идея това, от личен опит го казвам.
            Появяват се едни странни резонанси(бучене) в определени обороти, които са дразнещи.
            С резонатор или проходно гърне е по-правилно.
            Ясно, значи ще го махам! Може ли да ми каже някой, какво Ф е резонаторното гърне което ми трябва и каква е дължината му, понеже нямам подемник в момента? Другото което се чудя, това резонаторно гърне трябва да се завари на мястото на катализатора или се слага с болтове?
            Last edited by grenlould; d.m.y г., 20:21.


            Comment


            • Катализаторът се отстранява с ъглошлайф, на резонаторното гърне от двете му страни се заварява по едно парче тръба, налага се върху мястото, където е бил катализатора, маркират се местата, където да се отрежат двете тръби на гърнето и накрая заварка.
              Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
              Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
              Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
              Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

              Comment


              • Някой да е правил или да продава силиконов маркуч от кулера до дросела ?

                Comment


                • От кулъра до дросела? Това някаква турбо-бензинка ли е?
                  Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                  Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                  Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                  Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                  Comment


                  • Клапана за меко гасене. Поради визуалната прилика може би не знам , разговорно му викат дросел, нищо че няма общо. Но пък е винаги полезно когато някой изтъкне очевидното.

                    Comment


                    • Това.
                      Attached Files
                      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                      Comment


                      • Колко пари в крайна сметка ? Ако искаш и на лично.

                        Comment


                        • Вчера установих, че по таблото единствените бутони които светят са тези за контрол на климатика, и то само бутоните, без врътките. Останалото (бутоните на лявата духалка, за багажника, централното, светлините за мъгла и аварийните) не свети. Имат ли бушон тези неща и къде се намира? Не ми се вярва всички крушки да са заминали.

                          Comment


                          • Копчето за управление на шофьорското стъкло се натиска трудно (Alfa 156) и не дава добър контакт, явно е счупено, защото не щрака като другите.
                            Някой знае ли, дали мога да сменя само копчето с копчето за едното от задните стъкла или трябва да си търся цял шофьорски панел. Разглобяеми ли са тези копчета.
                            ЕДИТ: хах сега видях, че се продават само копчета!
                            Та въпросът ми е има ли значение позицията на копчето за да си запази функциите на автоматично сваляне и вдигане на стъклото? Трябва ли да си търся точно копче, което е управлявало шофьорското стъкло или стават всички?
                            Last edited by Friday; d.m.y г., 10:58.
                            Sport Wagon 2.0TS|LPG

                            Comment


                            • http://clubalfaromeo.com/forum/showt...45#post1485345
                              156 2.0TS

                              Comment


                              • Прекрасно, пиронче ли си им набил?
                                Гледам, че се продават копчета по левче. Не мога да ти отворя снимките в голям формат, за да видя има ли разлика м/у копчетата (предно, задно) в частност на буксите.
                                Sport Wagon 2.0TS|LPG

                                Comment

                                Working...
                                X